Hamburgersuksess på Stavsjø

Shell Stavsjø gikk helt til topps i Shell sin høstkonkurranse for region Oslo og Innlandet i fjor høst for sitt hamburgersalg. Sjekk hvor mange hamburgere de solgte her.

Fra oktober til og med desember solgte Shell Stavsjø 722 hamburgere. Det tilsvarer mer enn ni hamburgere hver eneste dag.

 -Det er ikke så rart for vi har de beste hamburgerne, sier Tore Stenseth.

Tore Stenseth driver Mjøs Retail, som i tillegg til på Stavsjø har Shell-stasjoner i Moelv, Brumunddal, Ridabu, Elverum og Koppang.

-På Stavsjø har vi satset ekstra på hamburgere. Vi har blant annet en tilhenger som er dekorert med en hamburger, en egen Stavsjømeny, forklarer Stenseth.

Takket være hamburgersuksessen i høst er Shell Stavsjø nå med i kampen om å bli årets hamburgerstasjon i Shell-systemet, hvor vinneren blir offentliggjort i Venezia senere i vinter.

Det er Victor Brekken som er daglig leder på Shell Stavsjø, og nylig fikk de et stort oppslag i lokalavisen Ringsaker Blad. Til avisen forklarer han hamburgersuksessen slik:

– Mye handler om motivasjon og å få med seg alle ansatte til å bidra. For å øke motivasjonen har vi interne konkurranser, og vi premierer den som selger mest. Én av de ansatte skal også være med til Venezia. Premien betales av Shell sentralt, fordi vi vant regionkonkurransen.

Nå er målet å øke til 900 hamburgere i den neste salgsperioden!