Mer brukervennlig

Shell Card Online-tjenesten ble lansert i 2010, og har nå byttet navn til Shell Fleet Hub. Det meste er som tidligere, men med navneendringen kommer også noen forbedringer for kunden.

-Shell Fleet Hub er mer brukervennlig, raskere og har et bedre design. Layoten er tilpasset slik at brukerne raskt og enkelt skal lære seg det nye grensesnittet med hjelp av tydelige ikoner, minimual scrolling og rask tilgang til alle funksjoner, forteller Jonas Bæk, markedsansvarlig B2B i St1 Norge AS.

Se video her (artikkelen fortsetter under videoen):

Med Shell Fleet Hub vil man ha mulighet til å administrere alle kortene som er tilknyttet kundeforholdet, holde oversikt over bruken av dem og eventuelt sperre kort som har kommet på avveie. I tillegg finnes det en rekke smarte funksjoner som kan tilpasses den enkelte bedrift, og som på den måten bidrar til bedre økonomistyring.

-Det finnes mulighet å sette restriksjoner på hva kortet kan brukes til, når det kan brukes og ta ut rapporter på en enklere måte nå med Shell Fleet Hub, forklarer Bæk. Det er også mulig å midlertidig blokkere kort om kortbruker ikke skal bruke kortet over en periode.

-En annen funksjon som mange av våre kunder setter pris på, er muligheten til å spesifisere leveringsadresse for kortene som blir bestilt. Dette er særlig nyttig hvis man har prosjekter på forskjellige steder i landet. Da kan man bestille et nytt kort direkte til brukeren – uten å måtte gå veien om hovedkontoret. Vi er opptatt av å gjøre hverdagen for kundene våre så smidig som mulig, og ved å hjelpe dem til å oppdage dette systemet får de både bedre kontroll og de sparer tid.

Shell Fleet Hub er en løsning som fungerer veldig bra for alle som er ute etter å få bedre oversikt og kontroll med bruken av kortene som disponeres i bedriften.